شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 80976

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره اولین مدیرعامل تراکتورسازی

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره اولین مدیرعامل تراکتورسازی
یاد و خاطره اولین مدیرعامل تراکتورسازی گرامی داشته شد.

به گزارش شهر بورس، طی مراسمی با حضور بازنشستگان کارخانه تراکتورسازی ایران طی دهه‌های اخیر، یاد و خاطره اولین مدیرعامل تراکتوسازی گرامی داشته شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، به همت مدیرعامل و روابط عمومی تراکتورسازی یاد و خاطره غلامحسین فولادیون به عنوان اولین مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و موسس باشگاه تراکتورسازی در محل آمفی تئاتر این مجموعه و با حضور تعداد از بازنشستگان این کارخانه از بدو تاسیس تا به امروز و رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی گرامی داشته شد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در این مراسم گفت: میراث نیکی با نام، برند و آوازه ای همچون تراکتورسازی به ما رسیده که امیدواریم میراث داری خوبی برای انتقال آن به آیندگان باشیم.

مصطفی وحیدزاده با اشاره به تاریخچه ای از تراکتورسازی از گذشته تاکنون افزود: پاک دستان و تلاشگرانی همچون فولادیون در این مجموعه زحمت کشیده اند پس خیر و برکتی در این مجموعه و عواید اقتصادی که از آن حاصل می شود وجود دارد که امروزه شاهد رونق و توسعه روز به روز آن هستیم.
وی از خاطره مکالمه خود با مرحوم فولادیون در بدو انتصابش به عنوان مدیرعاملی تراکتورسازی سخن گفت و اظهار داشت: ما باید قدرشناس کسانی همچون فولادیون باشیم و بدانیم که سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز.


بیشتر بخوانید:آغاز همکاری سازمان ملی استاندارد با تراکتورسازی


در ادامه این مراسم همکاران نزدیک مرحوم فولادیون به ایراد سخنرانی پرداختند و سعید موعیدفر از مدیران زمان فولادیون در تراکتورسازی از دستورات این عزیز سفر کرده برای راه اندازی باشگاه تراکتورسازی و استخدام فوتبالیستهای و مربیان مطرح کشور برای این تیم تعریف کرد و گفت: فولادیون در وهله اول برای ایجاد نشاط و شادابی در بین کارگران تراکتورسازی این اقدام را انجام داد و بعدا به بحث تیم داری می پرداخت.

وی خاطره غرور آفرینی نیز در مورد رد پروسانت انگلیسی ها توسط فولادیون را یادآور شد و گفت: وقتی در دهه 40 برای جلوگیری از واردات 5 هزار تراکتور از خارج از کشور پیشنهاد احداث کارخانه به دولت وقت داده شد و فولادیون مامور مذاکره با کارخانه انگلیسی برای خریداری تکنولوژی می شود پس از دستیابی به توافق با کارخانه مذکور از طرف این مجموعه مبلغی معادل 36 میلیون ریال آن زمان برای فولادیون پورسانت اختصاص می یابد که ایشان در زمان امضای قرارداد نهایی اظهار می دارند مبلغ فوق از قرارداد کسر شود که باعث تعجب حاضرین می شود که مرحوم عنوان می کنند این همان مبلغ پورسانتی است که به من اختصاص داده اید پس آن را کسر کنید تا عواید این پورسانت نصیب همه مردم کشورم شود.

بنا به اظهارات همکاران فولادیون، این عزیز در ایام ماه رمضان به دلیل شکی که برای روزه گرفتن در تبریز به جهت نبودن زادگاه و سکونتش داشته از آمدن به تبریز خودداری میکرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم لوح های یادبودی که توسط کارخانه تراکتورسازی و بازنشستگاه برای مرحوم فولادیون تدارک دیده شده بود تحویل رییس دفتر وی شد تا به دست فرزندان و همسر ایشان که به جهت کهولت سن نتوانسته بود در این مراسم شرکت کند برسانند.

همچنین بازنشستگان 6 دهه گذشته تراکتورسازی در این مراسم از خطوط تولیدی این مجموعه بازدید و تجدید خاطره را در کار هم تجربه کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان