شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 3422

بازگشت اضافه واریزهای خرید سهام ETF تا پایان هفته به حساب افراد

عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد: تمام نیروهایی که قبلا در این بانک‌ها و موسسات مشغول به کار هستند، در مجموعه باقی خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد، درباره برگشت اضافه واریزهای خرید سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم به حساب خریداران اظهار کرد: تا پایان هفته گزارش‌های خرید یونیت‌های اولین صندوق واسطه گری مالی یا همان ETF نهایی می‌شود و اضافه واریزها و پول‌های بلوکه شده به حساب افراد بر می‌گردد، بنابراین مردم نگران پول مازاد بلوکه شده نباشند.

وی با اشاره به ادغام ۵ بانک در بانک سپه و نگرانی کارکنان این مجموعه‌ها برای تعدیل نیرو در آینده گفت: تاکنون در روند ادغام هیچ تعدیل نیرویی صورت نگرفته است و چارت سازمانی به گونه‌ای طراحی شده است که فعلا تعدیل نیروی در این مجوعه صورت نگیرد.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: تمام نیروهایی که قبلا در این بانک‌ها و موسسات مشغول به کار هستند، در مجموعه باقی خواهند ماند.

معمارنژاد درباره دو عرضه بزرگ دولتی تا چند روز آینده گفت: عرضه بزرگ دولتی گروه سرمایه گذاری امید تا پایان خردادماه و گروه توسعه ملی از بانک ملی تا پایان تیرماه انجام می‌شود.

وی افزود: ارزش گروه امید ۷۰ هزار میلیارد تومان و گروه توسعه ملی ۳۰ هزار میلیارد تومان است که در هر مرحله ۱۸ درصد این سهام به صورت بلوکی واگذار خواهد شد.

منبع: ایلنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان