شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 3601

اولین رفتار بازارها پس از تصویب قطعنامه آژانس اتمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی برخی از فعالان بازار سهام ابراز نگرانی کرده بودند اما اولین رفتار بازارها در امروز نشان داد که سهامداران حتی بیشتر از نوسان دو بازار طلا و ارز در بورس سود کسب کردند. تا ساعت ۱۵ امروز بازدهی بازارها این

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی برخی از فعالان بازار سهام ابراز نگرانی کرده بودند اما اولین رفتار بازارها در امروز نشان داد که سهامداران حتی بیشتر از نوسان دو بازار طلا و ارز در بورس سود کسب کردند.

تا ساعت ۱۵ امروز بازدهی بازارها این گونه بود: دلار صرافی ملی ۱.۳% افزایش، طلا درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر ۱.۷ افزایش ، سکه درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر ۱.۲ افزایش و بورس ۳.۳% افزایش.

بیشتر بخوانید:
هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟

به این ترتیب امروز قیمت دلار صرافی ملی به ۱۸۶۰۰ تومان، طلا هر گرم ۷۸۶ هزار تومان، سکه طرح جدید هفت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و شاخص بورس به یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد رسید.

با این وضعیت به نظر می رسد که بازار بورس اوراق بهادار تهران واکنشی به تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس اتمی نشان نداده و همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان