شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
کد خبر : 9247

اولین تحرکات بورس هفته/ نمادهای خودرویی صدرنشین در تقاضا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌ گشایش بازار سهام امروز شاهد افزایش تقاضا در گروه‌های خودرویی و فلزات هستیم و به نظر می‌رسد کلیت بازار با تقاضای خوبی همراه است. برخی از کارشناسان معتقدند به دلیل افزایش قیمت دلار و ارز محور بودن بازار سهام، روند بازار این هفته صعودی باشد اما

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌ گشایش بازار سهام امروز شاهد افزایش تقاضا در گروه‌های خودرویی و فلزات هستیم و به نظر می‌رسد کلیت بازار با تقاضای خوبی همراه است.

برخی از کارشناسان معتقدند به دلیل افزایش قیمت دلار و ارز محور بودن بازار سهام، روند بازار این هفته صعودی باشد اما برخی نیز با استناد به  تحریم‌های جدید ایالات متحده آمریکا بر سیستم بانکی ایران و توده‌وار بودن بازار سهام ما و ایجاد جو هیجانی روند بازار را نزولی پیش‌ بینی می‌کنند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌ گشایش امروز نمادهای خودرویی صدرنشین تقاضای بازار است و شاهد تقاضای بیش از 1.6 میلیاردی در نماد خودرو هستیم.

همچنین نمادهای سفارس، وپارس، وبملت، خساپا، شفارس از دیگر نمادهای مورد توجه بورس پیش از آغاز معاملات هستند و در بازار فرابورس کرمان، توریل، شاروم، ودی و رافزا برترین تقاضاهای خرید را نشان می‌دهند.

عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی وضعیت بورس امروز، گفته بود: واکنش بازار سهام ما به دلیل مختصات توده‌واری به اخبار منفی از جمله افزایش نرخ سود بانکی و تحریم‌های جدید آمریکا زیاد است و این موضوع باعث ایجاد جو هیجانی در بازار سهام و افت شاخص کل می‌شود. اما به نظر می‌رسد بازار به تعادلی نسبی رسیده و این اخبار حتی اگر تاثیر منفی داشته باشند این تاثیر مقطعی است و بازار دوباره روند صعودی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید؛
پیش بینی وضعیت بورس بعد از تحریم های جدید
ارزش سهام عدالت کمتر از یک سکه! / مشاهده آخرین صورتحساب سهام عدالت
تزریق یک درصد صندوق توسعه برای بورس چه شد؟
اولین رفتار بازارها پس از وعده واکسن کرونا ترامپ / پرواز بورس و افت قیمت طلا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان