شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۲
کد خبر : 3109

اختلال شدید در سامانه معاملات بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه، هسته معاملاتی بورس دارای اختلال شدید در سامانه معاملات بوده و تقریبا تمام نمادهای بورسی معامله‌ای انجام نمی‌شود. این در حالی است که معاملات در نمادهای فرابورسی به صورت پیوسته و روان در حال انجام است. باید دید این اختلال شدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه، هسته معاملاتی بورس دارای اختلال شدید در سامانه معاملات بوده و تقریبا تمام نمادهای بورسی معامله‌ای انجام نمی‌شود. این در حالی است که معاملات در نمادهای فرابورسی به صورت پیوسته و روان در حال انجام است.

باید دید این اختلال شدید در سامانه معاملات کی برطرف شده و نمادهای بورسی نیز قابل معامله می‌شوند. این اختلال در حالی ایجاد شده که یکی از مقامات شرکت مدیریت فناوری بورس چندی پیش اعلام کرده بود، سامانه معاملاتی بورس کاملا سالم است و تمامی اختلال‌ها از جانب کارگزاری‌ها است.

با این حال هنوز اطلاعیه‌ای از سوی سازمان بورس در خصوص آغاز معاملات نمادهای این بازار اعلام نشده است. بازار سهام در حالی از دقایقی پیش آغاز به کار کرده که پس از پایان معاملات امروز تا روز سه‌شنبه مجددا تعطیل خواهد بود.

 بیشتر بخوانید :

اصلاح بورس واقعا تمام شد؟/ آیا رشد بورس ادامه‌دار است؟

رفع اختلال هسته معاملات بورس به زودی/ آیا شیفت‌بندی معاملات دائمی است؟

اصلاح بورس واقعا تمام شد؟/ آیا رشد بورس ادامه‌دار است؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان