شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 6709

آمادگی سازمان بورس برای تشکیل صندوق دارا دوم/ مردم درگیر هیجانات نشوند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اخبار منتشره طی دیروز و امروز در خصوص راه اندازی صندوق دارا دوم ، گفت: صرف نظر از ورود صندوق ای تی اف پالایشی ها، سهام شرکت های این صنعت از بنیاد مناسبی برخوردار بوده و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اخبار منتشره طی دیروز و امروز در خصوص راه اندازی صندوق دارا دوم ، گفت: صرف نظر از ورود صندوق ای تی اف پالایشی ها، سهام شرکت های این صنعت از بنیاد مناسبی برخوردار بوده و این اخبار نباید بر روند عرضه و تقاضای سهام این شرکت ها اثر بگذارد.

محسن خدابخش با اشاره به اینکه سودآوری، دارایی و برنامه‌های آتی شرکت ها از جمله مهمترین موارد تصمیم گیری برای سرمایه گذاران است، ادامه داد: بنابراین تشکیل یا عدم تشکیل ETF جدید (دارا دوم) روی قیمت سهام شرکت هایی که قرار است وارد این صندوق شوند، اثری ندارد.

بیشتر بخوانید:
اولین واکنش مردم به خبر گشایش اقتصادی: «ما را به خیر شما امیدی نیست!»
ساز ناکوک اطلاع‌رسانی بورس را به هم ریخت/ بی‌برنامگی دولت، مردم را سرکار گذاشت
روز پُر نوسان بورس در بازار تاییدها و تکذیب‌ها/ شاخص کل افت کرد

وی تاکید کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی دارد تا در صورت تصمیم گیری در زمینه تشکیل دارا دوم در اسرع وقت مجوزهای لازم را صادر کند.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تشکیل صندوق دارای دوم گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان فراهم کننده بستر تشکیل این صندوق ها همیشه آمادگی خود را اعلام کرده است و در این خصوص آمادگی کاملی وجود دارد.

خدابخش تاکید کرد: بر این اساس واکنش کنونی بازار در این خصوص از نظر مباحث مالی و بنیادی مورد قبول نیست و سهامداران هم باید در انجام معاملات خود به این موضوع دقت کنند و درگیر هیجانات نشوند.

منبع: سنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان